Book Appointment Now
REGULAMIN ORGANIZACYJNY od dnia 28.08.25
HEALTHLINK Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 90/30, 98-200 Sieradz
NIP: 8272344344, REGON: 542308451
KRS: 0001185712, Kapitał zakładowy: 5 000 zł
Zgodnie do Art. 24. Ustawy o dział. Leczniczej.
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady funkcjonowania HealthLink Sp. z o.o. (zwanej dalej „Podmiotem Leczniczym”), wpisanej do KRS pod nr 0001185712, NIP: 8272344344, REGON: 0001185712, z siedzibą w Sieradzu (ul. Jana Pawła II 90/30, 98-200 Sieradz).
- Zakład leczniczy HealthLink Sp. z o.o. jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (nr RPWDL: 000000292747) w dniu 11.08.25
- Regulamin świadczenia usług medycznych udostępniany na stronie internetowej Podmiotu Leczniczego.
§ 2. CELE I ZADANIA
- Celem Spółki jest prowadzenie szeroko rozumianej działalności leczniczej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych i innych systemów łączności przez osoby do tego uprawnione.
- Zadania Spółki obejmują: przeprowadzanie zdalnej diagnostyki i poradnictwa lekarskiego, wydawanie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej, promocję profilaktyki zdrowotnej oraz orzekanie o stanie zdrowia i czasowej niezdolności do pracy.
§ 3. STRUKTURA ORGANIZACYJNA
1. Spółka działa w ramach jednolitej struktury i nie posiada wyodrębnionych komórek organizacyjnych.
2. Spółka oraz zakład leczniczy są kierowane przez Zarząd Spółki.
§ 4. RODZAJ DZIAŁALNOŚĆI LECZNICZEJ ORAZ ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- Forma świadczeń:
- Wyłącznie zdalne ambulatoryjne świadczenia zdrowotne za pośrednictwem systemów teleinformatycznych oraz innych systemów łączności w ramach kompetencji Podstawowej Opieki Zdrowotnej.
- Rodzaje usług:
- Zdalne świadczenia zdrowotne udzielane przez uprawnione Prawem osoby w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, z możliwością wystawienia e-recept, e-zwolnień lekarskich w uzasadnionych przypadkach.
§ 5. MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
1. miejscem udzielania świadczeń jest miejsce przebywania osób wykonujących zawód medyczny udzielających tych świadczeń
§ 6. INFORMACJĘ OGÓLNE
1. Teleporada jest uznaną prawnie formą opieki medycznej, jednak istnieją ograniczenia związane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych na odległość wynikające z ograniczeń możliwości przeprowadzenia badania zdalnie. Również istnieją stany/sytuacji w których opieka medyczna powinna być przeprowadzona wyłącznie stacjonarnie.
2. Szczególnie w razie utrata przytomności, typowych dolegliwościach stenokardialnych i/lub nagłym silnym bólu w klatce piersiowej, silnej duszności, nagłym silnym bólu głowy, zaburzeniach mowy, osłabienie siły mięśniowej, nie warto korzystać się ze zdalnej opieki medycznej i należyNIEZWLOCZNIE wezwać pogotowie.
3. Świadczenia zdrowotne są realizowane przez Podmiot Leczniczy w formie zdalnej na zasadach odpłatności, z wykorzystaniem dedykowanej platformy internetowej na zasadach określonych w Regulaminie na podstawie umow zawartych z pacjentami.
4. Warunkiem koniecznym skorzystania ze świadczeń jest uprzednie zapoznanie się Pacjenta z treścią Regulaminu oraz wyrażenie świadomej zgody na jego postanowienia.
5. Umowa o świadczenie usług telemedycznych uważana jest za zawartą z chwilą, gdy Pacjent: potwierdził zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu, wypełnił wymagany kwestionariusz medyczny oraz dokonał płatność za usługę.
§ 7. PRZEBIEG UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
1. Pacjent, po zapoznaniu się z ceną oraz szczegółowym zakresem świadczenia, wypełnia za pośrednictwem portalu internetowego HealthLink Sp. z o.o. ankietę medyczną dotyczącą stanu zdrowia. Obowiązkiem Pacjenta jest przekazanie wyłącznie prawdziwych i kompletnych danych o swoim stanie zdrowia.
2. Po zapoznaniu się z Regulaminem, zaakceptowaniu jego postanowień oraz wypełnieniu ankiety medycznej, Pacjent uzyskuje możliwość uiszczenia opłaty za wybrane świadczenie zdrowotne. Po potwierdzeniu dokonania płatności, niezbędne do realizacji usługi medycznej dane zostaną przekazane osobie wykonującej zawód medyczny.
3. Osoba wykonująca zawód medyczny otrzymuje od Pacjenta następujące dane wymagane do udzielenia świadczenia zdrowotnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: (dane identyfikacji pacjenta, dane adresowe, nr telefonu, ankietę medyczną, dodatkowe pliki/wyniki badań/inną dokumentację medyczną przesłane przez pacjenta).
4. Po otrzymaniu niezbędnych informacji i dokumentacji medycznej, osoba wykonująca zawód medyczny w kolejności zgłoszeń dokonuje oceny stanu zdrowia pacjenta oraz udziela świadczenia zdrowotnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Szczególnie Art. 42 Ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty, ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie trybu i sposobu orzekania o czasowej niezdolności do pracy, wystawiania zaświadczenia lekarskiego oraz trybu i sposobu sprostowania błędu w zaświadczeniu lekarskim),Kodeksem etyki lekarskiej.
5. W przypadku gdy osoba wykonująca zawód medyczny uzna, że dane podane przez pacjenta są niewystarczające, podejmie próbę kontaktu w celu uzupełnienia wywiadu oraz poszerzenia badania.Połączenie może zostać wykonane z zastrzeżonego numeru telefonu. Personel medyczny podejmie 3 próby połączeń (z co najmniej 5-minutowymi odstępami).
6. Po zakończeniu procesu diagnostyczno-terapeutycznego, osoba wykonująca zawód medyczny jest zobowiązana do odnotowania w dokumentacji medycznej pacjenta kompleksowego podsumowania, zgodnego z obowiązującymi standardami dokumentacji. Kod e-recepty zostanie przesłany SMS-em na podany w ankiecie polski numer telefonu lub przekazany telefonicznie przez osobę wykonującą zawód medyczny. Kod e-recepty będzie również dostępny na IKP (pacjent.gov.pl).
7. W przypadku awarii systemu ZUS lub przerwy serwisowej, wystawienie zwolnień lekarskich następuje po przywróceniu funkcjonalności systemu, w ramach dostępności osoby wykonującej zawód medyczny prowadzącej konsultację.
8. W razie przeprowadzenia kontroli przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, kompletna dokumentacja medyczna dotycząca wizyty zostanie niezwłocznie udostępniona uprawnionemu organowi ZUS, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
9. Świadczenia dostępne są w godzinach 7:00-24:00 przez 7 dni w tygodniu, a czas reakcji na zgłoszenie wynosi od 3 minut do 24 godzin w zależności od: dostępności osób wykonujących zawód medyczny, liczby pacjentów oraz kompletności wypełnionego formularza.
10. Personel medyczny może zażądać od Pacjenta dokumentacji medycznej stanowiącej podstawę do wystawienia e-recepty/e-zwolnienia lub innych danych diagnostycznych (np. zdjęcia zmian chorobowych) w celu pogłębienia diagnostyki. Materiały można przesłać na dedykowany adres e-mail: erecepta.l4@gmail.com albo dołączyć przez portal pacjenta podczas rejestracji wizyty. W razie przesłania dokumentów mailowo prosimy również o podanie imieniu, nazwiska oraz numeru zamówienia w mailu.
11. W trakcie badania pacjenta może zaistnieć potrzeba weryfikacji Internetowego Konta Pacjenta (IKP) albo P1. Warto zauważyć, że IKP posiada każda osoba, która ma PESEL. Instrukcję odnośnie logowania oraz udostępniania znajdują się na oficjalnej stronie portalu Pacjent.gov.pl:
https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta#jak-sie-zalogowac
https://pacjent.gov.pl/archiwum/2022/udostepnij-informacje-lekarzowi-lub-przychodni
12. W przypadku gdy w ciągu 24 godzin od połączenia telefonicznego lub wniosku mailowego nie zostanie uzyskana żądana dokumentacja lub dostęp do Internetowego Konta Pacjenta (IKP), personel medyczny może odmówić wystawienia e-recepty lub zwolnienia lekarskiego. Świadczenie medyczne w takim przypadku uznaje się za zrealizowane, a prawo do zwrotu kosztów nie przysługuje.
§ 8. OGRANICZENIA TELEKONSULTACJI
- Proponowaną usługą jest świadczenie medyczne w formie zdalnej – telekonsultacja. Należy podkreślić, że nie zajmujemy się sprzedażą recept oraz zwolnień lekarskich. O możliwości wystawienia e-recepty/zwolnienia/skierowania za każdym razem decyduje osoba wykonująca zawód medyczny uprawniona do świadczenia tego rodzaju. Każde wystawienie e-recepty czy zwolnienia następuje wyłącznie w wyniku rzetelnej oceny stanu zdrowia Pacjenta w sytuacjach, gdy występują wskazania medyczne oraz istnieją możliwości prawne wystawienia tego rodzaju świadczeń w ramach teleporady.
- Osoba wykonująca zawód medyczny decyduje o ilości przepisanych leków (maksymalnie 5 w ramach jednej teleporady) oraz ilości opakowań, uwzględniając planowany termin kontroli skuteczności leczenia/kolejnego badania pacjenta. (do 30-120 dni leczenia/do 4 opakowań)
3. Wystawiane w ramach Usługi Telemedycznej E-recepty nie są refundowane i odpłatność za nie wynosi 100% nawet w przypadku nawet w przypadku spełnienia kryteriów refundacji przez Pacjenta.
- Zwolnienie lekarskie w ramach teleporady wystawiane jest na okres do 5-7 dni, zgodnie z decyzją lekarza. W przypadku gdy stan zdrowia pacjenta wymaga dłuższej niezdolności do pracy, po upływie tego terminu zaleca się ponowną konsultację – zdalną lub stacjonarną.
- Jeżeli pacjent pozostaje na zwolnieniu lekarskim dłużej niż 14 dni, do przedłużenia niezdolności do pracy w większości przypadków wymagane jest badanie w warunkach stacjonarnych. Wyjątkiem mogą być sytuacje, gdy pacjent przedłoży odpowiednią dokumentację medyczną (np. zalecenia specjalisty, wypis ze szpitala po zabiegu operacyjnym) lub gdy niezbędne badania można przeprowadzić w ramach telekonsultacji.
- Zwolnienie lekarskie może być wystawione z datą wsteczną do 3 dni. Ale, jeśli w dniu konsultacji pacjent jest zdolny do pracy, zwolnienie może być wystawione wyłącznie na podstawie dokumentacji medycznej potwierdzającej wsteczny okres niezdolności (karta z SOR, wyniki badań itp.)
- W ramach teleporady w celu uzyskania zwolnienia pacjent może również otrzymać zwolnienie na opiekę, zwolnienie dla zagranicznego pracodawcy, pracownika służb mundurowych lub ucznia/studenta.
- W ramach teleporady lekarz może dokonać korekty zwolnienia lekarskiego w przypadku wystąpienia błędu (np. nieprawidłowy NIP, błędne dane identyfikacyjne pacjenta etc.) wynikającego z nieprawidłowych informacji podanych przez pacjenta we wstępnym formularzu
- Jeżeli zwolnienie zawiera błąd powstały z winy lekarza, mimo prawidłowego wypełnienia formularza medycznego przez pacjenta, korekta dokumentu odbywa się bezpłatnie. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej.
- Lekarz ma prawo odmówić* w wystawieniu e-recepty albo e-zwolnienia, jeżeli:
- nie występują wskazania medyczne do ordynacji leku;
- ordynowanie leków z danej grupy wymaga bezpośredniego nadzoru nad pacjentem;
- z przepisów prawnych, wytycznych KEL lub aktualnej wiedzy medycznej wynika konieczność przeprowadzenia badania lub wdrożenia leczenia w warunkach stacjonarnej wizyty w POZ, NLPZ lub SOR;
- Wymagany zakres badania nie może zostać przeprowadzony w formie teleporady;
- uzna, że pacjent jest zdolny do pracy lub konieczne jest przeprowadzenie pełnego badania fizykalnego;
- występują cechy nieprawidłowego stosowania leków, w tym: stosowanie poza wskazaniami medycznymi, próby uzyskania leków „na życzenie”, stosowanie leków wymagających nadzoru specjalistycznego bez odpowiedniej kontroli lub gdy teleporada nie jest odpowiednią formą udzielenia pomocy medycznej.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, lekarz nie posiada możliwości przepisać leczenia dziecku do 6 lat w ramach teleporady.
- Innych sytuacjach przewidzianych prawem/aktualnymi wytycznymi/KEL/wiedzą medyczną.
- Wnioskowany lek posiada znaczący potencjał rekreacyjny/dopingowy albo należy do substancji psychotropowych grup I-P, II-P, III-P, IV-P albo narkotycznych grup I-N, II-N, III-N, IV-N
- Substancje zawarte we wnioskowanym leku mogą być wykorzystane do nielegalnej produkcji środków odurzających.
- W sytuacji, gdy nie ma możliwości technicznych wystawienia e-recepty na wnioskowany lek lub jego odpowiedni zamiennik (dotyczy to szczególnie leków przepisanych przez lekarzy poza Polską, które nie są zarejestrowane lub nie są dopuszczone do obrotu w Polsce – nawet jeśli są dostępne w aptekach). Leki dopuszczone do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej można sprawdzić na stronie urzędowej: https://www.gov.pl/web/urpl/urzedowy-wykaz-produktow-leczniczych
- Nie posiada możliwości dokonać odpowiedne badanie lekarskie z przyczyn po stronie pacjenta (brak zgody na przeprowadzenie badanie, nie aktualny nt telefonu, brak niezbędnej dokumentacji etc)
*Świadczenie medyczne w takim przypadku uznaje się za zrealizowane, a prawo do zwrotu kosztów nie przysługuje. Pacjent będzie poinformowany mailowo na e-mail podany w formularzu wstępnym.
Należy zauważyć, że warunki odmowy są związane przede wszystkim z troską o bezpieczeństwie pacjenta oraz z przepisami prawnymi.
§ 9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON
1. Podmiot kontroluje, żeby usługi telemedyczne były świadczone wyłącznie przez lekarzy legitymujących się aktualnym prawem wykonywania zawodu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających odpowiednie specjalizacje i doświadczenie kliniczne.
2. Podmiot przeprowadza kontroli jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych w zakresie ich zgodności z wewnętrznymi standardami medycznymi i procedurami obowiązującymi w Podmiocie, przy zachowaniu wymogów prawa powszechnie obowiązującego.
3. Całość odpowiedzialności zawodowej za udzielone porady medyczne, w tym ich zgodność z aktualną wiedzą medyczną i obowiązującymi standardami postępowania, ponosi lekarz prowadzący daną konsultację.
4. Użytkownik zobowiązany jest zapewnić sobie odpowiednią konfigurację techniczną (w tym zgodne oprogramowanie, urządzenia oraz łącze internetowe, polski nr telefonu) niezbędną do prawidłowego korzystania z platformy telemedycznej, przy czym Podmiot nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z niespełnienia tych wymogów.
5. Podmiot nie ponosi odpowiedzialności za:
o przerwy w funkcjonowaniu systemu spowodowane czynnikami od niego niezależnymi (awarie infrastruktury, działania siły wyższej, cyberataki)
o awarie systemów zewnętrznych (w tym systemów ZUS, platformy P1 oraz ogólnopolskie awarie w systemie wystawiania e-recept)
o problemy płatnicze leżące po stronie operatorów finansowych
o działania podmiotów trzecich (np. cyberataki)
o skutki niewywiązania się użytkownika z obowiązków umownych, w szczególności brak terminowej płatności, nieudostępnienie wymaganych danych medycznych lub uniemożliwienie przeprowadzenia konsultacji
6. Platforma telemedyczna może być okresowo niedostępna z przyczyn technicznych związanych z jej konserwacją lub modernizacją.
7. Bezwzględnie zabrania się użytkownikom:
o podawania nieprawdziwych, niekompletnych lub nieaktualnych danych, w szczególności dotyczących stanu zdrowia. Ponadto, zafałszowanie danych medycznych lub podanie informacji nieprawdziwych stanowi przestępstwo na podstawie art. 272 Kodeksu karnego i może skutkować odpowiedzialnością karną użytkownika.
o podejmowania jakichkolwiek działań technicznych mogących zakłócić funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, w tym wprowadzania złośliwego oprogramowania lub podejmowania prób nieautoryzowanego dostępu do zasobów systemu.
8. Pacjent ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki zdrowotne wynikające z niestosowania się do otrzymanych zaleceń lekarskich, w tym za niewłaściwe dawkowanie leków lub nieprzestrzeganie zaleconej terapii.
9. Obowiązkiem Pacjenta jest przekazanie wyłącznie prawdziwych i kompletnych danych o swoim stanie zdrowia. Podmiot nie ponosi odpowiedzialności za skutki naruszenia tego punktu (w tym związane z przebiegiem choroby, leczenia oraz wykonania usługi)
10. Podmiot zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia lub całkowitego
zaprzestania świadczenia usług w przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika, bez konieczności wypowiadania umowy i bez prawa użytkownika do roszczeń odszkodowawczych.
Wystawienie recepty na leki psychotropowe możliwe wyłącznie po dołączeniu zaświadczenia lekarza prowadzającego (np. psychiatry, lekarza rodzinnego, wypisu ze szpitalu, z poradni leczenia bólu) z rozpoznaniem oraz z zaleceniami dotyczącymi stałego stosowania tego leku i po udostępnieniu IKP. Pierwszorazowe (albo w razie przerwy w leczeniu >3 mies) przepisanie tych leków wymaga konsultacji stacjonarnej/specjalistycznej i nie jest możliwe w ramach usług Podmiotu. W razie odmowy pacjenta przysłać odpowiedną dokumentację oraz udostępnić IKP świadczenie medyczne uznaje się za zrealizowane, a prawo do zwrotu kosztów nie przysługuje.
§ 10. WYSOKOŚĆ OPŁATY ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
Ustalona w sposób określony w art. 28 opłata za udostępnienie dokumentacji medycznej ust. 4 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Wnioski kierować mailowo na erecepta.l4@gmail.com albo przez formularz kontaktowy na stronie https://recepta-l4.com.pl/contact/
Udostępnianie:
Forma udostępnienia | Pierwszy raz | Kolejne razy |
Kserokopia (strona) | 0 zł | 0,30 zł |
Wyciąg/odpis (strona) | 0 zł | 10 zł |
Nośnik elektroniczny | 0 zł | 2 zł |
§ 11. WSPÓŁPRACA Z INNYMI PODMIOTAMI
Spółka HealthLink podejmuje się współpracy z innymi podmiotami na podstawie zawartych umów.
§ 12. POLITYKA ROZWIĄZANIA UMOWY I ZWROTU PŁATNOŚCI
1. Pacjentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi telemedycznej ze zwrotem środków (z wyłączeniem kosztów transakcyjnych) przed rozpoczęciem realizacji usługi (tj. albo przed kontaktem personelu medycznego z Pacjentem albo przed uzyskaniem dokumentacji medycznej/odmowy). Wnioski należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej lub na adres e-mail: erecepta.l4@gmail.com.”
- W treści reklamacji należy podać numer zgłoszenia, imię i nazwisko oraz szczegółowy opis zastrzeżeń.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, nieprzekraczającym 30 dni od dnia jej otrzymania (standardowy czas realizacji wynosi 24-48 godzin).
- Decyzja o odmowie wystawienia e-recepty lub e-zwolnienia przez personel medyczny nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty za usługę.
5. Zwrot nie przysługuje po rozpoczęciu realizacji usługi, w tym:
· po nawiązaniu kontaktu z Pacjentem,
· po wysłaniu prośby o dołączenie dokumentacji medycznej oraz innych informacji przez lekarza,
· po otrzymaniu (przez pacjenta) dokumentacji medycznej (w tym e-recepty, e-ZLA lub z informacją o niemożliwości wystawienia świadczenia w ramach teleporady).
· próbie połączenia telefonicznego lub wystawieniu podsumowania wizyty
- W przypadku stwierdzenia niezgodności danych podczas weryfikacji tożsamości, wystawienie dokumentacji medycznej jest niemożliwe. Usługa uznawana jest wówczas za świadczoną, a opłata nie podlega zwrotowi.
§ 13. ZMIANY REGULAMINU
1. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Podmiotu.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu, które nie zostały jeszcze wykonane, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili ich zawarcia.
§ 14. INNE
1. Ze względu na zdalny charakter udzielania świadczeń zdrowotnych, przechowywanie zwłok nie wchodzi w zakres celów oraz zadań podmiotu.
§ 15. WYSOKOŚĆ OPŁAT ZA ODPŁATNE ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
Cena usługi od 39.99 do 149 zł. Dodatkowa opłata za wykonanie usługi w trybie przyśpieszonym od 15 zł do 25 zł w zależności od zakresu świadczenia:
· Antykoncepcja – 39.99 zł Pilny tryb (czas realizacji od 5 do 60 min) – 15 zł
· e-recepta, leczenie otyłości-kontynuacja – 49.99 zł Pilny tryb (czas realizacji od 5 do 60 min) – 15 z
· leczenie otyłości-pierwszorazowe 89.99 zł
· Zwolnienie – Pilny tryb (czas realizacji od 5 do 60 min) – 25 zł
· Konsultacja lekarska 99.99 zł. Pilny tryb (czas realizacji od 5 do 60 min) – 25 zł
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Przystępując do korzystania z usług telemedycznych, Pacjent potwierdza, że:
- Zapoznał się z charakterem, możliwościami oraz ograniczeniami świadczeń zdalnych;
- Rozumie, że telekonsultacja nie zastępuje w pełni badania fizykalnego. Istnieją sytuacje, w których osoba wykonująca zawód medyczny nie jest uprawniona do wystawienia świadczenia w ramach teleporady i powinna zalecić wizytę stacjonarną;
- Akceptuje, że ostateczną decyzję co do zakresu i formy świadczenia podejmuje osoba wykonująca zawód medyczny;
- Przygotował i udostępnił niezbędną dokumentację medyczną przed konsultacją;
- Został poinformowany o obowiązku zapewnienia warunków poufności podczas teleporady;
- Przekazał osobie wykonującej zawód medyczny pełne oraz rzetelne informacje dotyczące stanu zdrowia;
- Świadomie wybrał formę konsultacji zdalnej i wyraził na nią zgodę;
- Dostosował ustawienia telefonu do odbioru połączeń z numerów zastrzeżonych. Brak kontaktu z powodu blokady technicznej po stronie Pacjenta nie stanowi podstawy do roszczeń
- Podał aktualny adres pocztowy oraz dostosował ustawienia odbioru wiadomości, aby korespondencja od Podmiotu nie trafiała do folderu spam.
- Wyraził zgodę na przeprowadzenie badania teleinformatycznego oraz na przekazanie niezbędnych danych do uprawnionego personelu.
- Zapoznał się z treścią Regulaminu Podmiotu oraz Polityką Prywatności i akceptuje ich.